OM BLADKIOSKEN

Bladkiosken eies av Egmont Publishing AS, Norges største utgiver av ukeblader og magasiner.
Vi kan derfor gi deg de beste tilbudene på Norges mest populære blader!.

Kontakt oss

Nøl ikke med å ta kontakt med oss hvis du har noen spørsmål eller kommentarer.

Telefon
22 58 51 00
Besøksadresse
Nydalsveien 12, Oslo
Postadresse per blad
«Blad», Kundeservice, 0441 Oslo
Generelle henvendelser
abo-bladkiosken@egmont.com
Bladtittel Telefon Kontonummer E-postadresse
Alt Om Fiske 22585560 60050562878 abo-fiske@egmont.com
Appetitt 22585478 60050562886 abo-appetitt@egmont.com
Bonytt 22585690 60050562908 abo-bonytt@egmont.com
Billy 22585475 60190550632 abo-billy@egmont.com
Det Nye 22585750 60050562924 abo-detnye@egmont.com
Donald Duck 22585477 60190550640 abo-donaldduck@egmont.com
Familien 22585770 60050562959 abo-familien@egmont.com
Fantomet 22585481 60190550616 abo-fantomet@egmont.com
Foreldre og Barn 22585780 60050562940 abo-foreldre@egmont.com
Her og Nå 22585900 60050562983 abo-herogna@egmont.com
Hjemmet 22585140 60050562991 abo-hjemmet@egmont.com
Hobbykryss 60190550543 abo-hobbykryss@egmont.com
HjemmePC 22585980 60050563009 abo-hjemmepc@egmont.com
Hytteliv 22585810 60050563017 abo-hytteliv@egmont.com
Jakt 22585480 60050563025 abo-jhv@egmont.com
Julia 22585485 60190550535 abo-julia@egmont.com
Kamille 22585447 60050563041 abo-kamille@egmont.com
Nemi 22585486 60190535897 abo-nemi@egmont.com
Norsk Ukeblad 22585150 60050563076 abo-nu@egmont.com
Shape Up 22585880 60050563092 abo-shapeup@egmont.com
Våre Beste Kryssord 22585140 60050563106 abo-hjemmet@egmont.com
Villmarksliv 22585670 60050563149 abo-villmarksliv@egmont.com
Vi Menn 22585230 60050563114 abo-vm@egmont.com
Rom123 22585492 60050563084 abo-rom123@egmont.com
Wendy 22585449 60190550578 abo-wendy@egmont.com
ELLE 22585765 60050563432 abo-elle@egmont.com
Pondus 22585495 60190535900 abo-pondus@egmont.com
Norsk Motor Veteran 22585448 60050563394 abo-nmv@egmont.com
Donald Junior 22585477 60050569031 abo-donaldduck@egmont.com
Donald Pocket 22585477 60050551566 abo-donaldduck@egmont.com
Boligdrøm 22585491 60050589245 abo-boligdrom@egmont.com
Logistikk & Ledelse 22585320 60050598066 abo-log@egmont.com
MaskinRegisteret 22585820 60050563386 abo-maskinreg@egmont.com
TransportMagasinet 22585320 60050563351 abo-tab@egmont.com
Bo, Bygg & Bolig 90593129 60050563378 reidun.storseth.fossen@egmont.com
Ditt Bryllup 90593129 60050563378 reidun.storseth.fossen@egmont.com
Donald Kryss 22585477 60190542109 abo-donaldduck@egmont.com
Lev Landlig 22585790 60050617702 abo-levlandlig@egmont.com
Maison 22585488 60050621386 abo-maison@egmont.com
Maison Mat & Vin 22585488 60050621394 abo-maison@egmont.com
LUNCH 22585495 60050569198 abo-lunch@egmont.com
Rutetid 22585487 60190550608 abo-rutetid@egmont.com
Hjemmet Kryss 22585140 60050626078 abo-hjemmet@egmont.com
Her og Nå Kjendiskryss & Quiz 22585900 60190546406 abo-herogna@egmont.com
Veteranlastebilen 22585320 60050669222 abo-tab@egmont.com

Spørsmål & Svar

Lurer du på noe? Her finner du de oftest stilte spørsmålene.

Hvorfor tar det så lang tid fra jeg bestiller til jeg får første nummer i posten?

For at du ikke skal få tilsendt det bladet som allerede er i butikken hender det at vi må vente på neste utgave. Har bladet sjelden utgivelse kan det ta opptil 4 uker fra vi mottar din bestilling til vi kan sende deg det første nummeret.

Når får jeg velkomstgaven?

Før vi sender deg velkomstgaven, må vi registrere at du har betalt for abonnementet. Premien mottas 2-4 uker etter registrert betaling.

Hvorfor mottar jeg purring på en faktura jeg har betalt?

Det hender vi ikke mottar beskjed om innbetalt beløp før etter at vi har purret. Har du betalt den første giroen vi sendte deg, kan du bare kaste purringen du har mottatt.

Hvordan stopper jeg mitt abonnement?

Du kan si opp på telefon eller sende oss en e-post eller brev. Kontakt det bladet du ønsker å si opp. Kontaktinformasjon for bladene finner du under «kontakt oss» i menyen.

Når du tar kontakt vil vi stoppe ditt abonnement. Du behøver ingen spesiell grunn til å si opp abonnementet. Det er ingen bindingstid, men det er forhåndsbetaling på alle abonnementer, så dermed betaler du for hele perioden før du starter abonnementet. Det tilbys ingen refundering på forhåndsbetalte abonnement. Abonnementet løper automatisk videre dersom du ikke stopper det etter utløpstiden. Dersom du ikke stopper abonnementet vil du motta en ny faktura hvor du betaler hele beløpet for neste periode før du mottar bladene. 

Dersom du ønsker å angre på et kjøp foretatt på Bladkiosken.no, er det angrerettsloven som regulerer kjøper og selgers rettigheter og plikter.

Hvorfor får jeg ikke bladene mine på samme dag ved hver utgivelse?

Bladene distribueres med Posten. Derfor leveringsdagen variere litt fra utgave til utgave avhengig av om bladet har med seg giro, bilag og andre vedlegg, samt ut i fra Postens kapasitet. Uansett skal bladet komme frem til deg før det ligger i salg i butikken i de aller fleste tilfellene.

Hvorfor stopper ikke abonnementet når jeg ikke betaler første giro?

I betingelsene når du takker ja til et abonnement, står det at abonnementet løper til ppsigelse.
Det vil si at du enten må ringe oss, sende oss en e-post eller skrive til oss hvis du ønsker å stoppe abonnementet. Hører vi ikke fra deg, fortsetter vi å sende deg blader og fakturaer.

Kan jeg få utsatt betalingen?

Ta kontakt med oss på telefon, via e-post eller skriv til oss, så behandler vi saken din individuelt. Kontaktdetaljer finner du under Kontakt Bladkiosken.

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å si opp mitt abonnement?

Du kan si opp på telefon eller sende oss en e-post eller brev. Kontaktinformasjon til det bladet du ønsker å si opp finner du under «kontakt oss» i menyen.

Hvorfor er det ikke velkomstgave med et gaveabonnement?

Et gaveabonnement koster mer i drift enn et vanlig abonnement fordi betaler og mottaker ikke er samme person. Derfor er så og si alle våre gaveabonnement rene abonnement, uten gave.

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker et abonnement eller gaveabonnement til utlandet?

Priser på frakt til utlandet varierer avhengig av hvor i verden bladet skal sendes. For prisforespørsel og/eller bestilling kan du ringe oss, sende oss en e-post eller et brev. Slå opp i "kontakt oss" og finn kontaktinformasjon til det bladet du ønsker abonnement eller gaveabonnement på.

Jeg har problemer med iTunes abonnement

Når du kjøper et digitalt (iTunes) abonnement får du ikke noe kundenummer hos oss, da kundeforholdet er med Apple. P.t. får vi ingen informasjon av Apple om hvem du er. Når du ønsker å avslutte ditt kundeforhold, må du gjøre dette hos ITunes og ikke hos oss. I Appen er det under «Brukerstøtte» en knapp som heter «Gjenopprette tidligere utgaver» - Dette er Apples knapp for å kunne sikre at de som har kjøpt noe skal få tilgang til dette også om de mister iPaden eller må avinstallere av en eller annen årsak. Det er denne knappen du skal trykke på i Appen for å få tilgang til utgavene du har betalt for.  «Er abonnent»-dialogen vil spørre om det er papir eller iTunes abonnement.Du kan sjekke om det hjelper med å la In-App purchase være mulig for å gjenopprette og laste ned utgavene på nytt før du evt må ta kontakt med ITunes. Du kan ta kontakt her: https://www.apple.com/no/contact/.

Hvordan laste ned elektronisk utgave når jeg abonnerer?

Som abonnent kan du laste ned den elektroniske utgaven av bladet du abonnerer på.
Ditt abonnements nummer er;
1. Last ned App-store
2. Søk etter tittel i denne på din Ipad.
3. Når du har lastet ned applikasjonen åpner du denne.
4. Siden du er abonnent velger du knappen: (Er abonnent)
5. Følg deretter instruksjonene.

Er det noen fraktkostnader knyttet til abonnementet?

Frakt på bladene er inkludert i prisen. Fraktkostnader for premien er 0 kroner, 39 kroner eller 49 kroner for porto avhengig av pakkens størrelse.